"אנחנו גאים שחתננו זכה למות כגיבור במלחמת ה'"

    המהדורה המרכזית No Comments on "אנחנו גאים שחתננו זכה למות כגיבור במלחמת ה'"

    הרב מאיר בראלי, חמיו של הלוחם מעוז פניגשטיין הי"ד, בשיחה מצמררת עם אבי מימרן ב'קול חי': "אנחנו כואבים, אבל חזקים כצוק איתן. מעוז ידע בדיוק על מה הוא נלחם. מה שהיה בשמחת תורה זה חילול השם. אנחנו גאים ושמחים שהחתן שלנו יצא לקרב להילחם את מלחמת השם ולקדש את שמו וזכה למות מות גיבורים"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב מאיר בראלי, חמיו של הלוחם מעוז פניגשטיין הי"ד שנפל בעזה, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "היא לו חיוך תמיד על הפנים. רצה לבנות את המשפחה שלו על תורה", ספד בראלי. "לפני כשלושה חודשים אביה ומעוז התברכו בבת חמודה. נולדה כחודש לפני שמחת תורה ולא זכתה לראות את אביה ברוב ימיה".

    "אנחנו כואבים, אבל חזקים כצוק איתן", סיפר החם. "מעוז ידע בדיוק על מה הוא נלחם. כמו שהרמב"ם אומר על יחוד שמו הוא עושה מלחמה. מה שהיה בשמחת תורה זה חילול השם, שעם ישראל ככה כצאן לטבח ומאז זה קידוש השם שאנחנו מכים באויבים שוק על ירך. אחרי אלפיים שנה שלא יכולנו להגן על עצמנו. כל משפחה זה מעגלים של כאב וצער, אבל אסור שנהיה עם ראש באדמה שזה מה שהחמאס רוצה".

    הוא הוסיף: "אנחנו בראש מורם. אנחנו הבנים של הקב"ה ואנחנו יודעים שננצח כי אנחנו האור והטוב. אנחנו גאים ושמחים שהחתן שלנו יצא לקרב להילחם את מלחמת השם ולקדש את שמו וזכה למות מות גיבורים, כמו שנאמר על הרוגי מלכות שאין בריה יכולה לעמוד במחיצתן". 

    הוא השתנק: "אמרתי לבתי – מעוז נתן את חייו למען ה' יתברך והוא זוכה למדרגה עליונה ואת זכית לתת את בעלך למען ייחוד שמו של הקב"ה".

    עוד אמר הרב בראלי: "רבים מערוצי התקשורת מכניסים דיכאון עצבות וייאוש; בחורי הישיבות צריכים להרגיש כמו בצו 8. צריך לחלק את החטיבות והגדודים בין הישיבות. שכל ישיבה תהיה אחראית בלימודה ובתפילתה לשלום החטיבה והגדוד. אמרתי לפוליטיקאי שהגיע לנחם –  שאסור לרחם על האכזרים. כל עזה פראי אדם. הגירסא דינקותא שלהם זה איך לרצוח יהודים". 



    0 תגובות